۱۸ آذر ۱۳۹۲، ۱۵:۵۱

گزارش مهر از حاشیه‌های مجمع هیئت کشتی/

جنجال در انتخابات هیئت کشتی اصفهان/ واکنش مدیر کل ورزش و جوانان به انتقادات

جنجال در انتخابات هیئت کشتی اصفهان/ واکنش مدیر کل ورزش و جوانان به انتقادات

اصفهان – خبرگزاری مهر: مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان اصفهان با حواشی قابل توجهی مواجه شد و در بخشی از این برنامه، درگیری‌هایی در سرای ورزشکاران اصفهان به وجود آمد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع انتخاباتی هیئت کشتی اصفهان پیش‌از ظهر امروز با حضور حمید بنی‌تمیم دبیر فدراسیون کشتی، صادق محبوبی، مشاور رسول خادم، سرپرست فدراسیون کشتی، جواهری، مدیرکل ورزش و جوانان استان، ابراهیمی و مرادی معاونان مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در سرای ورزشکاران برگزار شد.

در ابتدای جلسه حاشیه‌های مربوط به یکی از افراد که خود را خبرنگار معرفی می‌کرد، باعث شد که نیروهای حراست از ورود او به مراسم خودداری به عمل آورند اما او در نهایت به مجمع وارد شده و در جایگاه خبرنگاران قرار گرفت.

این شخص در ابتدای جلسه عنوان کرد که ریاست میرواحدی تشریفاتی است و جواهری آبروی ورزش اصفهان را برد؛ وی پس از آن نیز جنجال‌هایی راه انداخت و اعتراضات بسیاری به نحوه برگزاری جلسه کرد.

جنجال‌های وی بعد از برگزاری انتخابات نیز ادامه یافت و وی که با سر و صدای فراوان، با نیروهای حراست درگیر شد، توسط این نیروها به بیرون از سالن هدایت شده و این مسئله باعث شد که اعضای مجمع و خبرنگاران برای دقایقی در سرای ورزشکاران اصفهان محبوس شوند.

همه کاندیداهای حاضر در این مجمع به جز میرواحدی و ناصر فروغی به نفع رسول جزینی کنار رفتند اما با این حال جزینی تنها 7 رای از آرای مأخوذه را به خود اختصاص داد.

جزینی بعد از انتخابات و زمانیکه میرواحدی به عنوان رئیس هیئت انتخاب شد، عنوان کرد که در آینده می‌بینیم که چه اتفاقاتی در کشتی اصفهان رخ می‌دهد و از این پس امیدی به همکاری پیشکسوتان با کشتی استان نداشته باشید.

در ابتدای مجمع اعلام شد که میرواحدی چون سرپرست هیئت بوده و کاندیدا است، نباید رای دهد و پس از آن آئین‌نامه برگزاری انتخابات هیئت‌های ورزشی در مجمع قرائت شد که در نهایت مسئولان کوتاه آمده و عنوان کردند که رای میرواحدی کنار گذاشته می‌شود.

پیش از برگزاری تجمع تعدادی از اهالی کشتی اصفهان در اعتراض به عملکرد مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان درب سرای ورزشکاران اصفهان تجمع کردند.

مسئولان حراست اداره‌کل ورزش و جوانان استان برای تامین امنیت مجمع در آن حضور داشتند و برخورد آنها با خبرنگاران باعث ناراحتی آنها شده بود.

کاپ مقام سومی تیم کشتی اصفهان در مسابقات فرانسه، در سرای ورزشکاران اصفهان قرار گرفته بود تا به نوعی پاسخ انتقاداتی که نسبت به هزینه‌های سنگین سفر تیم کشتی اصفهان به فرانسه داده شود.

جواهری، مدیرکل ورزش و جوانان استان در ابتدای مراسم عنوان کرد که تاییدیه حراست برای حضور رسول جزینی در انتخابات هیئت کشتی اصفهان امروز هم نرسیده بود اما ما به دلیل حفظ آبروی کشتی اصفهان و استفاده از همه ظرفیت‌ها، ما بدون اینکه تاییدیه به صورت کتبی بیاید، او را شرکت دادیم! ‌این مسئله باعث انتقاد برخی از حاضران مجمع شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در بخشی از صحبت‌های خود در این مجمع، در پاسخ به انتقاداتی که نسبت به حضور وی در فرانسه و اینکه گفته می‌شد او به دلیل تفریح، همراه با تیم کشتی اصفهان به این مسابقات اعزام شده، گفت:‌من به عنوان نماینده وزارت ورزش و جوانان رفتم و همه تیم‌ها در آنجا به گردش می‌روند اما ما در پاریس وقت تفریح را نداشتیم که در این مسابقات بگردیم! و بیشتر از زمان مورد نظر در پاریس نبودیم.

رسول جزینی، کاندیدای تصدی پست ریاست هیئت کشتی اصفهان، در بخشی از جلسه و با اشاره به درگیری‌های رخ داده در برنامه گفت: برخی از ادبیات‌های چاله میدانی در شأن ورزش استان نیست و صحیح نیست که مدیرکل ورزش استان برخی حرف ها را در این جلسه بگوید.

رسول جزینی، کاندیدای تصدی پست ریاست هیئت کشتی اصفهان در بخشی از وقت اختصاص داده شده به او برای اعلام برنامه‌ها، شروع به انتقاد از وضعیت ورزش اصفهان می‌کرد و در این زمان بنی‌تمیم، دبیر فدراسیون کشتی به او تذکر داده و از او خواست که به جای حاشیه‌پردازی به ارائه برنامه‌ها بپردازد اما این مسئله با واکنش شدید جزینی مواجه شد و وی در پاسخ به بنی‌تمیم گفت: چرا وقتی جواهری صحبت می‌کرد و به انتقاد از من می‌پرداخت، به او در این زمینه تذکری داده نشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در بخشی از صحبت‌های خود در این جلسه به صورت غیر مستقیم به عملکرد رسول جزینی انتقاد کرده و اظهارات تندی علیه برخی منتقدان خود به عمل آورد؛ وی در بخشی از صحبت‌های خود گفت: کسانی که نسبت به اعزام  تیم کشتی به فرانسه انتقاد می‌کنند، خودشان در مسابقاتی که سه شرکت کننده در آن حضور داشته‌اند، سوم شده‌اند!

در شرایطی که طی ماه‌های گذشته انتقادات قابل توجهی نسبت به عملکرد هیئت کشتی اصفهان مطرح شده و بسیاری از پیشکسوتان کشتی اصفهان بارها در گفتگو با خبرنگاران عملکرد علیرضا میرواحدی به عنوان سرپرست هیئت را نامناسب عنوان کرده‌اند، وی در نهایت به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.

کد خبر 2192069

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha